DOA

‘Ya Allah, rahmatilah pembaca blog ini, sihatkan ia, ampunilah dosa-dosanya, berkatilah amalannya, janganlah Engkau balikkan hatinya setelah Engkau beri petunjuk dan hidayah kepadanya dan Ya Allah masukkanlah ia dan keluarganya kedalam syurga FirdausMu serta jauhkanlah ia dan keluarganya dari azab nerakaMu. Sesungguhnya Ya Allah, hanya kepada Engkau kami sembah dan hanya kepada Engkau sahajalah kami meminta pertolongan. Ya Allah jika rezeki pembaca blog ini masih diatas langit, turunkanlah ia, jika rezekinya di dalam bumi, keluarkanlah ia, jika rezekinya jauh, dekatkanlah ia, jika rezekinya haram, sucikanlah ia dan jika rezekinya sukar, Engkau permudahkanlah ia” Ya Allah kurniakanlah kepada kami segala kebaikan sebagaimana yang Engkau kurniakan kepada hamba-hamba Mu yang soleh.'

Tuesday, January 5, 2010

Salam Perkenalan

Assalamualaikum semua,

Setelah sekian lama saya diminta untuk menulis melalui blog mengenai pengalaman dan perjalanan hidup yang pernah saya lalui sehingga kini. Sukar juga saya nak memulakannya atas sebab-sebab tertentu maka akhir saya memutuskan kenapa tidak saya berkongsi sekurang-kurangnya bersama keluarga tersayang dan mereka yang rapat dengan saya. Disamping itu saya juga akan menyelitkan antara pengalam hidup dengan kisah semasa dengan diadaptasikan unsur nasihat dan motivasi yang mana pernah saya pelajari. Insyaaliah saya cuba yang terbaik semuga sedikit sebanyak dapat kawan-kawan semua memilih 'yang terbaik jadikan tauladan dan yg buruk jadikan sempadan'

Salam perkenalan.

No comments: